https://www.dailymotion.com/video/xphi6x_the-elder-scrolls-v-skyrim-update-1-5-hd-kill-cams-trailer_videogamesLe patch 1.5 a été détaillé, il sortira sûrement en premier sur PC.
j'essaye de traduire le patchnote quand je peux, je laisse en anglais quand je sais pas trop.
Nouveaux ajouts : Nouvelles cinématiques de mort pour les projectiles et les sorts
Nouvelles cinématiques de mort et animations pour le combat de mélée
Réglage Ombre des herbes disponible (PC)
La compétence de Forge influe maintenant sur la valeur de l'objet
La transition visuelle quand on s'immerge sous l'eau est améliorée
"Improved distance LOD transition for snowy landscapes"
Réparations de bugs : Réparations de freeze et crash / Meilleure optimisation de la mémoire
"Fixed issue with Deflect Arrows perk not calculating properly"
"In “A Cornered Rat,” the death of certain NPCs no longer blocks progression"
Corrigé le problème qui faisait que Farkas ne donnait pas les quêtes des Compagnons
"Fixed crash when loading saves that rely on data that is no longer being loaded"
Les partenaires s'accroupissent correctement quand le joueur s'accroupit
Corrigé le problème où les rateliers d'armes ne fonctionnaient pas corrèctement dans le "Proudspire Manor"
Les flèches et projectiles qui étaient coincés dans des objets s'enlèvent désormais proprement.
"Fixed issue where “Rescue Mission” was preventing “Taking Care of Business” from starting properly"
Corrigé le problème où certains PNJs ne fonctionnaient pas correctement en tant que receleurs de la guilde des Voleurs
Corrigé le problème dans la quête “Immunité Diplomatique” qui ne se lançait pas correctement si l'on tuait tous les gardes de l'ambassade Thalmor avant de la lancer.
"In “Hard Answers,” picking up the dwarven museum key after completing the quest, no longer restarts the quest"
Killing Viola before or after “Blood on the Ice” no longer blocks progression
Fixed issue where Calixto would fail to die properly in “Blood on the Ice”
In “Waking Nightmare” fixed occasional issue where Erandur would stop pathing properly
Lydia will now offer marriage option after player purchases Breezehome in Whiterun
Fixed issue where if player manually mined ore in Cidhna Mine, jail time would not be served
Fixed rare issue with skills not increasing properly
Fixed issue where the Headsman’s Axe did not gain proper buff from Barbarian perk
In “A Night to Remember” it is no longer possible to kill Ysolda, Ennis or Senna before starting the quest
Fixed issue with the ebony dagger having a weapon speed that was too slow
Fixed issue with “The Wolf Queen Awakened” where backing out of a conversation with Styrr too soon would block progress
The third level of the Limbsplitter perk now properly improves all battle axes
Fixed a rare issue where Sanguine Rose would not work properly
In “Tending the Flames” King Olaf’s Verse will no longer disappear from explosions "